Halaman

Selasa, 3 Januari 2012

Selamat Kembali Ke Sekolah


Sedar tak sedar hari ini merupakan hari terakhir cuti persekolahan 2011. Esok sesi persekolahan 2012 akan dibuka seperti biasa. Rutin harian pun akan berubah. Selamat menempuhi alam persekolahan buat semua murid SK Pulo yang akan memasuki Tahun 1. Tentunya adik-adik tidak sabar untuk bertemu rakan baru, cikgu baru, suasana baru dan semuanya serba baru. Semoga adik-adik semua selesa dengan keadaan yang bakal ditempuhi.

Buat murid Tahun 6 2011, selamat menempuhi alam sekolah menengah. Di luar sana banyak cabaran yang perlu dihadapi. Jadikan pengalaman semasa di sekolah rendah sebagai panduan. Namun, suasana pastinya berbeza. Semoga kalian semua bersedia untuk menghadapi segala cabaran dan rintangan. Hadapi dengan tenang dan berfikirlah dengan matang sesuai dengan penambahan usia anda.

Buat semua murid tahun 6, tahun ni merupakan tahun terakhir anda di SK Pulo dan tentunya tahun yang mencabar kerana anda akan menduduki UPSR. Bersiap sedialah dari sekarang. Jangan tunggu saat-saat akhir untuk membuat persediaan. Semoga kejayaan menjadi milik kita bersama.

2 ulasan:

  1. Bapak/Budak darjah 19 Mac 2012 pada 8:50 PTG

    Salam 1 malaysia,dh masuk 3bulan budak2 ke sekolah. Tetapi,Xada pun perkembangan tentang bantuan murid RM100 utk murid darjah 1. Sedangkan sekolah2 lain dah mendapatkan nya. Sbb,saya selalu pegi ke sekolah2 di kawasan Kuchin,Samarahan & Lundu. Diharap mendapat perkembangan sewajarnya.Sebelum perkara ini di ketauhi oleh pihak Kementerian Pelajaran Malaysia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan nya Kuchin....Tp...Kuching...

      Padam