Halaman

Selasa, 22 Mei 2012

Sambutan Hari Guru SK Pulo 2012

Pada pagi telah telah berlangsungnya sambutan Hari Guru Peringkat SK Pulo 2012. Majlis yang disambut sederhana tetapi meriah itu telah dirasmikan oleh Yang Dipertua PIBG SK Pulo, Us. Buang bin Hj. Sapiee. Pelbagai acara menarik telah dilangsungkan antaranya bacaan perutusan oleh Pn. Miut Ak Rabong dan Pn. Saniah bt Hj. Osman, persembahan nyanyian Terima Kasih Cikgu oleh murid-murid tahun 4A dan 4C, nasyid oleh murid-murid tahun 5, tarian 1 Malaysia oleh Kelab Tarian SK Pulo, persembahan kompang dan pertunjukan fesyen oleh murid-murid Prasekolah. 

Disamping itu, 2 orang guru telah ditabal menjadi guru penyayang  hasil undian murid-murid SK Pulo. Bagi kategori lelaki, En. Awang Iswandy telah ditabal menjadi guru penyayang sementara bagi kategori perempuan, Pn. Nuriyati bt Dolhakim telah ditabal sebagai guru penyayang. 

Majlis diakhiri dengan sukaneka oleh para guru. Semoga sambutan seperti ini dapat mengeratkan lagi hubungan antara murid dan guru serta antara guru dengan guru. Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan sambutan ini.



Lagi gambar-gambar menarik, sila ke Facebook SK Pulo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan