Halaman

Isnin, 24 Disember 2012

Menjelang Sesi Persekolahan 2013


Hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi sesi persekolahan 2013 akan bermula. Ibu bapa tentunya orang yang paling sibuk pada ketika ini untuk menyediakan segala kelengkapan persekolahan anak-anak. Tentunya barang-barang keperluan persekolahan seperti uniform sekolah, kasut, beg dan sebagainya telah disediakan. Atau mungkin menggunakan yang tahun lepas sekiranya masih lagi dalam keadaan baik.

Admin percaya buat adik-adik yang bakal melangkah ke Tahun 1 tentunya orang yang paling teruja untuk memulakan sesi persekolahan. Mereka pastinya tidak sabar untuk sama-sama mengalami pengalaman yang menyeronokkan. Selamat melangkah ke alam persekolahan dik.

Sementara para guru pula tentunya sibuk menyediakan semua keperluan terutamanya mereka yang menjadi guru kelas. Kelas dipastikan dalam keadaan baik dan teratur. 

Bagi guru-guru di SK Pulo, mesyuarat pertama akan diadakan pada 29 Disember 2012. Sementara pendaftaran persekolahan akan diadakan pada 31 Disember 2012. Ibu bapa boleh mendaftar anak dan seterusnya membayar keperluan anak-anak pada hari tersebut. Sesi persekolahan 2013 akan bermula pada hari Rabu, 2 Januari 2012. Selamat kembali ke sekolah.

2 ulasan:

  1. selamat kembali ke sekolah buat murid2 & selamat kembali bertugas untuk guru2 SK Pulo.

    www.ciklaili.com

    BalasPadam
  2. Terima kasih cgu Laili... selamat bertugas jgak...

    BalasPadam